בחרו עמוד

לבחירת מידות, העלאת קבצים להדפסה ורכישה ישירה באתר החדש לעיצוב הבית MCSTORE לחצו כאן

מחפשים תמונות ייחודיות לעיצוב חלל הבית או המשרד? מחפשים את הטאץ' המיוחד הזה שיהפוך את החלל שלכם למעוצב בצורה מעודכנת ויוצאת דופן? באם סי פרינט תוכלו להדפיס תמונה על עץ בירץ' בכל סגנון שתבחרו ואנו נדאג שהן יהיו באיכות הגבוהה ביותר ושהן יוסיפו לבית שלכם בדיוק את מה שהיה חסר לו.

תמונה על עץ בירץ'

הבירץ', הלוא הוא עץ סנדביץ', הוא עץ מיוחד במינו שניתן להדפיס עליו כל דבר שרוצים. העץ המיוחד הזה הוא עץ בהיר בעל טוואי ומראה טבעי של עץ. זה מאפשר להדפיס עליו תמונות מבלי לאבד את התכונות היפות של העץ. באם סי פרינט תוכלו לבצע הדפסת תמונה על עץ בירץ' במגוון רחב של אפשרויות.

 

נוכל להדפיס עם שכבת צבע לבן ואז מתקבלת תמונה אטומה באיכות גבוהה שנראית כאילו נלקחה היישר מקטלוג. כמו כן אפשר לבחור להדפיס ללא שכבת צבע לבן ואז למעשה טוואי העץ הטבעי נשמר ומוסיף חן וייחודיות לתמונה. אפשר להדפיס שכבת לכה, אפשר ללא (לקבלת מראה מט) ואפשר לשלב בניהם. השילוב יוצר מראה מעניין במיוחד של לכה סלקטיבית המופיעה רק על חלק נבחר מן התמונה. תמונות עץ בירץ' הן אביזר מושלם לעיצוב קירות הבית וכן להנחה במקומות שונים ברחבי הבית.  בנוסף לתמונות אלו תוכלו להדפיס אצלנו תחתיות לכוסות, קוביות עץ בעיצוב אישי, שטיחי אמבטיה ובעצם כל דבר שתבחרו. 

 

 

להזמנות חייגו 08-8593218

תמונות עץ בירץ'

חייג עכשיו