בחרו עמוד

אילו מתנות מודפסות במיתוג אישי אפשר לתת לעובדים?

מחקרים רבים מוכיחים (למי שעדיין זקוק להוכחה) ששביעות הרצון של העובדים מושפעת משלל גורמים ולא רק מרמת השכר. למעשה, ברוב הארגונים והעסקים, תשומת לב לעובדים ואכפתיות אמיתית כלפיהם הן אלה שמובילות למחויבות גבוהה ומקסימום תרומה לחברה. בהתאם לכך, מתנה ייחודית שיש מאחוריה מחשבה מתקבלת בברכה, גם אם הערך הכספי שלה לא גבוה – כל עוד יש בה טאץ' אישי וניכר בה הרצון לשמח את העובד או העובדת.

תועלת – וגם אסתטיקה

קטגוריה אחת של מתנות מוצלחות מאוד לעובדים היא של מוצרים שגם מספקים תועלת פרקטית וגם מתאפיינים באסתטיות נעימה לעין – בין השאר הודות להדפס שתבחרו להוסיף להם.

בין המוצרים שניתן כיום להדפיס עליהם במחיר נמוך ובאיכות גבוהה, ובהתאם הם אופציה מעולה כשמחפשים מתנות לעובדים במיתוג אישי: תרמוסים, מטריות, ספלים, מחזיקי סמארטפונים, תחתיות לסירים, גאדג'טים שונים, פלייסמנטים והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

מוצרים לשולחן העבודה

עוד קטגוריה של מתנות לעובדים במיתוג אישי היא מוצרים שניתן למקם על שולחן העבודה במשרד. פד לעכבר, פנקס ממו, לוח תכנון שבועי, גליל מתכת לכלי כתיבה, קוביית עץ יפה עם הדפס שובה לב וגם בקטגוריה זו ישנן כמובן עוד שלל אופציות.

מתנות ברוח החג

לכל חברה יש מסורות משלה לגבי מתן תשורות חביבות לעובדים. יש מקומות עבודה שעושים זאת ביום ההולדת של העובד או העובדת, במקומות אחרים עושים זאת בראש השנה ו/או לקראת פסח, יש מי שמעניק שי חביב גם לעובדים שילדיהם מתחילים ללמוד בכיתה א' (ובמקרה זה באופן טבעי המתנה תותאם לבני ובנות ה-6), לעתים המתנה תהיה בונוס על הישגים נאים (של עובדים ספציפיים או של מחלקה שלמה) וכמובן שלא צריך סיבה מיוחדת כדי לתת מתנה – כאמור מחקרים רבים גילו שתשומת לב לעובדים מחוללת פלאים, הן מבחינת האווירה במקום העבודה והן מבחינת התרומה של העובדים לחברה.

בכל מקרה, כשמחפשים מתנות לעובדים במיתוג אישי לקראת ראש השנה או פסח, אפשר לבחור אופציה ברוח החג – קופסה מעוצבת וממותגת ובתוכה מתוקים איכותיים, בקבוק יין עם תווית במיתוג אישי, קופסאות אביביות (שבין השאר מכילות זרעים לשתילה) ועוד.

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים מתנה מודפסת?

הטכנולוגיות המתקדמות שיש כיום מאפשרות לנו להוסיף הדפסים למגוון רחב מאוד של פריטים. בין החומרים שאפשר להדפיס עליהם כך שהתוצאה תהיה גם מרשימה ויזואלית וגם עמידה: עץ, זכוכית, אלומיניום, קרטון, MDF, פרספקס, פח, PVC ועוד.

כשבוחרים מתנה לעובדים במיתוג אישי, חשוב לתכנן בתשומת לב את ההדפס – כדי שיתאים גם למוצר שעליו מדפיסים, גם לעובדים שמקבלים את המתנה וגם ל-DNA של החברה ולשפה העיצובית שמאפיינת אותה. בפרט כדאי להיזהר ממצב של "תפסת מרובה לא תפסת" עם הדפס שיש בו עודף מלל או צבעים רבים מדי. בנוסף חשוב כמובן לבחור בתשומת לב את המקום שבו מדפיסים את המתנות – כדי שהן יהיו מרשימות באמת וייצרו את הרושם הרצוי אצל העובדים.

חייג עכשיו