בחרו עמוד

הדפסה ישירה על עץ בטכנולגית UV

לאור פיתוחן של מכונות דפוס חדישות ומשודרגות מבחינה טכנולוגית חווה בשנים האחרונות עולם הדפוס תמורות רבות. אם בעבר רצינו לקבל תמונה על גבי פלטת עץ או קרש, היה צורך להדפיס את התמונה על גבי מדבקה שקופה ולאחר מכן לבצע הצמדה על החומר, כעת אפשר להדפיס את התמונה על גבי העץ באופן ישיר. הטכניקה של הדפסה ישירה על עץ מכונה הדפסה ישירה על חומרים בטכנולוגית UV.

חיתוך עץ צורני

פרט לשיטת ההדפסה הישירה על עץ מאפשרות המכונות החדשות לבצע גם חיתוך עץ צורני וכרסום בעץ. חיתוך וכרסום עץ מתבצע באמצעות שולחן חיתוך וכרסום חומרים קשיחים המאפשר חיתוך עץ צורני בהתאם לעובי המשטח. שולחן החיתוך מאובזר במגוון סכינים ומקדחים אשר מותאמים לביצוע החיתוך בצורה חלקה ונקייה מבלי לפגוע בעץ בשום צורה. בעזרת שיטה זו ניתן ליצור חיתוך צורני של אותיות מעץ, חיתוך צורני של לוחות עץ בעובי משתנה, חיתוך CNC, כרסום עץ, חריטה וכרסום שלטים ועוד.

הדפסה ישירה על עץ

הדפסה על עץ | mcprint

למי מתאים שירות הדפסה על עץ?

השילוב בין הדפסה ישירה על עץ וחיתוך עץ מאפשר לייצור מגוון רחב מאוד של מוצרים לבית, לעסקים, מוצרים ממותגים לקד"ם, מתקני תצוגה ועוד. השירות מתאים למעצבי מוצר, מעצבי פנים ויחידים המעוניינים להפיק מוצרים לבית, לעסק או לאירועים. טכנולוגית הדפסה על עץ מאפשרת להפיק מוצרים בכמויות גדולות וקטנות. מכיוון שניתן להדפיס על לוחות עץ כמעט בכל עובי האפשרויות הן בלתי מוגבלות. לדוגמא, אפשר להדפיס על דלת או על פלטה של שולחן, על עצים שמשמשים לבניית קופסאות אחסון או ארגזים ועל לוחות עץ טבעי אשר משמשים לשילוט חוץ וכדומה.

מחלקת הדפוס הדיגיטלי של חברת McPublish – אם סי פרינט מציעה לקהל הרחב שירות הדפסה על עץ. באמצעות מכונה חדישה אשר מבצעת הדפסה ישירה על חומרים ניתן להדפיס על גבי העץ באופן ישיר כך שהצבע המונח על גבי המשטח ויעבור באותה הפעולה גם ייבוש בקרני UV. בתום תהליך הדפסה על עץ המוצר מוכן לשימוש, ללא צורך בהמתנה. כמו כן, באם סי פרינט מבצעים חיתוך עץ באמצעות מכונה ייחודית אשר מבצעת חיתוך מדויק על פי קובץ ממוחשב.

 מחפשים הדפסה ישירה על עץ? התקשרו עכשיו לאם סי פרינט 08-8593218

חייג עכשיו